Sunday, December 13, 2009

Kenangan 2008


Haa inilah 5km1 pada tahun 2008..Segak bergaya smuanya..Sje2 je ltk pic nie kt post kali nie..Nk mengimbau kenangan dlu2..


Aikk ade yang meninggal??bkn la..Sebenarnya itulah Khairul hanif yg dikapankan sbb nakal sgt kt skolah..Yang blakang 2 tgk tggu giliran untuk dikapankan...Dari kiri Tapir,Saifuddin dan Cakip..Memang siksa time kene kapan nie..smua tgk kt yg kne kapan..malu2..

Sunday, November 8, 2009

5KM1@Tropical Village

5KM1 @Tropical Village

Pada 4&5 November beberapa pelajar yg terpilih dibawa mengikuti program
Di ambang Pepeiksaan..Beberapa pelajar dari 5KM1 juga telah tepilih
bagi mengikuti program tersebut antaranya ialah
Tapir,Dani,Cakip,Pami,Shukri,Rahizi,Mamat
Aida,Farahin,Nisa,Hasifi,Razila,Liya,Ninie,Eiyka,Atika J,Atika Baharudin,Hafizah dan Suhaila..
DI program ini kami difokuskan pada mata pelajaran BM,BI,MT dan SN..
Selain itu,kelas2 aliran sains juga terpilih bagi mngikuti program ini..
Aliran satera dan sains dipisahkan time belajar..
Tetapi selama kami disini kami bkn kene belajar je,kami diberi peluang
untuk melawat sekitar kawasan Tropical Village..Kami
berkesempatan pergi ke Paris,tembok Besar China,Kuala Lumpur dan mcm2 tempat lagi termasuk HOLLYWOOD..Terdapat beberapa Video dan Gambar untuk tatapan anda..

Kami di Hollywood..huhuh

KLCC

Menara Condong

Kesengalan yg jelas kelihatan

Rasa2nya kt mane nie erk?

Taj Mahal

Perhatikan mamat..wakak

Wanita2 5km1..

Ini adalah antara beberapa video2 ketika kami berada di
Tropical Village:


video

Saturday, October 24, 2009

Study Group@Rumah Dani

Study Study Study

Pada 24/10 beberapa ahli 5km1 berkumpul umtuk belajar bersama untuk persiapan
menghadapi peperiksaan SPM..Kami smua berkumpul pada pukul 3.30 ptg
dan bersurai pada pukul 6.00 ptg..Antara subjek yg kami bincangkan ialah subjek Math sbb
subjek nie agak rumit skit..Antara yg hadir ialah
Tapir,Rahizi,Cakip,Famy,Mamat,Aida,Atika J,
dan dua rakan rahizi..Tq ye sudi hadir belajar bersama kami..

Antara gambar yg smpat disnap:
Rajinkan mereka?
Gaya Famy mengajar

Aida mengajar Tapir cara2 jwb math


Da penat blaja..Mak Dani ade masakkan
kami mee goreng..Terima kasih kpd mak Dani

Aida tukang cedok mee
makan2..yum2
lps mkn smbung blaja..Rock!!
Tgk tapir tekun je blaja
Meja pnuh dgn kertas..
Sblom blk kne pose dlu..
Erkk..Tpi knp pose tapir dri tdi sama je..huhuh

Friday, October 16, 2009

Sambutan Raya 5km1

Sambutan Raya 5km1

Pada 15/10 telah berlangsungnya sambutan raya 5km1.. Lokasi sambutan ini di dalam kelas 5km1..Sambutan kurang meriah kerana tidak ramai yg mnghadirkan diri bagi memeriahkan majlis..Sebelom acara bermula kami belajar seperti biase..Tp kami cuma belajar BM je aritu sbb smua cikgu sibuk dgn persiapan.. Acara bermula pada pukul 10.00 pagi dgn adanya marhaban guru2 ke setiap kelas..Tp sygnya kami tidak dpt mengambil gambar ketika marhaban guru dikelas atas sbb yg tidak dpt dielakkan..Hidangan bagi kelas kami ialah nasi goreng kampung ayam goreng beserta kuih raya dan kek yg ditaja oleh Cikgu Nurhayati(Guru Kelas).. Pada hari tersebut kami dari 5km1 diberi kesempatan untuk bermaafan dgn guru2 kami.. Majlis bersurai pada pukul 1.00 ptg..Video kami pada hari tersebut ada di sebelah kanan..
Harap maaf kerana kualiti vdeo agak kurang memuaskan

Ini adalah antara lelaki yg hadir

Ika&Ninie antara pompuan yg sporting pada hari kejadian

Lepak2 smbil menunggu makanan

Tukang cover line(takot ncet kne rampas)

Wah kenyangnya..Kuih2!!!
Ayu x kami??

Rahizi&Dani dlm keadaan yg bosan

Emal tgk mane 2??
Pkaian yg sdondon..rahizi kelihatan tidak sopan..
hahahah
Fiezah&Atika mlepak kt tangge
Syikin&Asma berborak2 kosong
Aksi buat bunga guna tisu
Yg baju oren coklat tu la ketua kelas kami..

Saturday, October 10, 2009

Open House Tebu

Open House Lagi!!!

Adoi baru smlm dpt mkn free..Ptg nie mkn lagi..Hari nie 10/10
Tebu menjmpot 5km1 untuk dtg ke rumahnya..Kami sbgai kwn dtg
bagi memeriahkan majlis n menghabiskan mee yg ade..Kami smua terus ke rumah
tebu pada pukul 5.30ptg...Tp sygnya xramai rakan2 5KM1 yg dpt hadir..Mungkin
sbb terlalu kenyang mkn smlm..haha
Walaupon xramai,tp tetap meriah..
Antara yg hadir:
Tapir,Dani,Rahizi,Cakip,Iwan,Udin,Faiz,Emal
Selain 5KM1 ade juga bekas pelajar SMKSG yg hadir ialah BAni n Qoim...







Iwan yg sporting


Open house Ika&Pamy

Open House!!!

Pada 9/10 Ika n Pamy telah menjemput rakan2 5KM1 untuk menghadirkan diri bagi menghabiskan mee dan air2 sirap yg telah disediakan..5KM1 mmg pantang dgr mkn2 free nie..Pada mlm 2 kami bergerak ke rumah pamy dulu,klu ikot planning kiteorg nk g umah ika dlu..Disebabkan ade halangan2 yg xdpt dielak,kami pon bergerak ke rumah pamy dlu..
Pada mlm tu ramai juga rakan2 5KM1 yg dtg,antaranya ialah
Bonjot,Dani,Udin,Tebu,Tapir,Cakip,Rahizi,Faisal,Shukry,Pamy,Icam,Faiz,..
Diorg nie pon ade yg dtg bwk member2 yg lain..
Pada mlm 2 kami smua bersurai pukul 11.30 mlm..

Antara gambar2 di rumah Pamy:



Wah Bonjot..Aummmm

Air2


Ni pula kt umah Ika:

Shukry,Cakip n Faiz

Tapir,Pamy n Ninie..
Time nie membe2 yg lain smua stay luar..AKu rse sbb terlalu
kenyang mkn..Nk amik gamba kt luar gelap sgt..

Friday, September 18, 2009

Berbuka Puasa 5KM1

Berbuka Puasa!!!!

Pada 16/9 telah berlansungnya upacara berbuka puasa 5km1 di taman manis..hehe..Ramai jugak yg hadir untuk memeriahkn majlis tersebut..Semua smpai di tempat kjadian pada pkol 6.45 dekat2 nk mlm..hahah..Slepas puas mkn2,Kami bergerak ke Expo..Saje2 jln2...Tp xsmua yg follow g Expo..Ade beberapa org yg da blk dlu...Mngkin bsy nk buat persiapan Raya...heheh...Slepas puas di tapak Expo kami bergerak ke Snoker YU LIE...Enjoyz2 skit sblm nk Raya niekan...heheh..Kalau nk tgk video pada mlm kjadian tgk la kt sidebar kanan nie>>>
Cari la sndiri ea...ade kt sblah kanan 2..Maaf sgt2 sbb kualiti video agak kurang memuaskan..

Antara ahli yg hadir pada mlm kejadian:

1.Faisal
2.Mamat
3.Tebu
4.Cakip.
5.Bonjot
6.Fahmy
7.Emal
8.Tapir
9.Udin
10.Shukry
11.Eiyka
12.Niniey
13.Eyla
14.Liya


Antara pose yg terbaik..hehe

Tebu dgn muka yg konon2 malu

Faisal yg telah berjaya mkn nasi dua pinggan..Tisu lap hingus
sampai 4 tu..dasat

Ni la antara pompuan yg dtg..Niniey n Eiyka..

Eyla yg tgh bsy ngan fon beliau..huhu

Emal yg tgh mnum smbil snyum2 malu tu..Yg pkai tudung 2 Liya..
Alamak Liya jauhnya ko..


Adeh Udin knp Silau kt blakang plak 2...Temenung kt spe 2 din??

Mamat tgh saiko shukry..hheh

Pamy n Tapir

Wah Tebu main snoker

Ni la abg leader kita pada mlm 2..hehe
Bonjot

Cakip n Emal

SEkian Dari 5KM1

JUMLAH PENGUNJUNG 5KM1


Red Cross

CRAZY DAY 3

CRAZY DAY 3